dimecres, 5 de març del 2008

La trista, llarga i extraña historia de Piu-Elèctric

Tot va començar durant el periode d'examens, jo estava estudiant Arquitectura de computadors, amb una palestina lliga al cap per a evitar una brutal insolacio, ja que les persianes automatiques de la biblioteca havien petat i no es podien acachar...
Probablement tot es deguera a la calor del moment, pero vaig llegir una paraula que va obrir la porta dels meus records inconexos... condensador p-electric

Aço va ser com un xoc anafilactic, rapidament la paraula piu electric va dominar els meus pensaments, i per mes que tractaba de ficarli cara a tan curios nom no ho conseguia.

Em vaig girar cara a un company aficionat als psicotropics per tal de que solventara el meu dubte:
-Ye tio... qui es piu electric?
-...piu electric... tu la flipes!

Ningu del meu voltant tenia resposta, mentre tots es descollonaven de la meua ocurrencia(?) vaig començar a enviar un SMS a tots els meus colegues per tal de que em tornaren a la realitat, pero va ser imposible.
Tots es descollonaven de mi, deien que estava flipant, que no existia ningun piu-electric, altres dien que era el nom d'un consolaor valencia... pero jo sabia que piu-electric si existia...

Vaig estar pegantli voltes al tema dos dies, finalment vaig tocar a casa:

-(ma mare) Diga?
-Si, mare, soc jo... qui es piu-electric???
-...XIQUET! TU NO ESTAS BE! NO TOQUES MAI I QUAN TOQUES ES PA FER LA MA!!!

...la cosa es que jo mai toque a casa... costums meues, pero mentre ma mare em bramava, mon pare va capturar el nom al vol: piu-electric... ELL SI SABIA QUI ERA!!

Ma mare li va passar el telefon a desgana a mon pare, que em va refrescar la memoria:
Piu-electric era un company de faena de mon pare, que es obrer. El apodo en qüestio li'l vaig treure jo mateix quan em van contar que aquest "personatge" va pixar damunt d'un cable d'alta tensio, sofrint una brutal xispá i entrant en coma per dos dies...

Ni que dir cal que jo de nano, al igual que ara, era un cabró, i vaig estar donantli la tabarra al pobre desgraciat durant moooooolt de temps... XD

Al endema li vaig explicar a tot el mon que es reia de mi l'historia de piu-electric, encara que no va servir per a que deixaren de riures de la meua vida i obra... vam passar un bon rato...

El mes curios de tot este assumpte, es que, despres de remirar tot el temari de Arquitectura de computadors... en ningun moment es mencionen els condensadors p-electric, es mes, ningu coneix l'existencia dels mateixos... producte d'una insolacio? pot ser...

Saluts!!! (a tots menys al emo)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Electropenis
Punta d'estalactita
Electropenis
Passió infinita.
Electropenis.

Jocs de taula
Electropenis
Dolça contradicció
Electropenis.

On va? On va?
Qui l'ha de fer callar?
Mentre el piu del amor
siga dintre el nostre cor,
amb un fort abraç
botella de font d'or