dissabte, 8 de març del 2008

La publicitat (1)

Hi han multitud de propagandes que perturben les nostres ments. La primera es esta.





¿ ho heu vist ? ¿ no ? torneu-ho a mirar.... observeu la granoteta "simpàtica" ¿ que fa al final del video? ¿ que fa en la toalleta? ¿ esta creant una nova generació de nanos sodomites?


Hi han coses que es millor no saber la resposta...


No es la única propaganda que em perturba profundament. Els meus hábits noctambuls m'han fet tragarme suficients voltes aquesta propaganda com per a pegar.li voltes.
Atentos al pel en la dent... ix en la sonrisa del segon 23 o per ahi...


No es soles el fet de que una tia diga lo de "a mi me gustan grandes"( aguantant-se la risa ¿?) ni la parella impossible del uelo pelagatos en la gogo de discoteca. No es el fet que recurrisquen a una experta en el tema com Paloma Aznar, alias "Vampirella" ( mare de deu senyor...¿este no es un asunto frivolo?¿un allargapius?) i "si lo que cambia sobretodo ( segons la gorrinoto del cotxe) es su actitud"...Pos te fas una ralla de prozac que no serà tan molest com posar-se voluntàriament un aparell de tortura medieval en la verga! Que diu " te sentiras mejor" ... si, en quan te'l lleves voràs com estàs millor... "aumentarás el deseo de tu pareja" sempre i quan que la teua parella siga sadomasoquista i li agrade veure´t patir...

No
El realment preocupant es el pel en la dent. Si fora un pel de piu, en el context, es diria que es algo subliminal en plan " si la tens massa gran, topará en les dents quan te la mamen"
Pero no, es un pel del cap... es pot apreciar perfectament que no es un pel púbic....

¿ Que vol dir aleshores?... Aquesta es una gran incògnita que sols el Dr Smirnoff pot respondre

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si...
açò de la publicitat és flipant...

Fa poc vaig veure un anunci del champú H&S on ixia una tia tocant-se el monyo (de dalt), i dia:

"Todavia crees que la cabeza sólo sirve para pensar...?"

Jo em vaig quedar flipat. Vaig mirar al meu voltant (Estava sopant amb la familia), i ningú s'havia immutat...

Em vaig ratllar prou... la televisió amolla una perla com aquesta i el nostre cervell l'assimila sense res ni menys...

Ole tus huevos...!

La cabeza solo sirve para llevar un peinado bonito gracias a tu champú.

Flipant.

Tot...